-KelUarGaKu-

Monday, December 21, 2009

-Dulu dan Sekarang berbeza-

Pada awal aku menjejakan kaki ke alam Universiti, aku hanya mengenali Dia sebagai kawanku. Semakin hari hubungan kami semakin rapat. Dari mengenali Dia seorang aku mula mengenali rakan yang lain dan tanpa aku sedari aku menjadi rapat dengan 3 orang rakan lain dari classku. Dari berdua kini aku berlima. Kami sering bersama. Banyak mata yang kurang senang dengan hubungan kami. Tapi ketika itu kami malas nak amik serius tentang perkara tue, ape yang penting adalah kami berlima happy.



Itu berlaku setahun yang lepas, kini aku dan Dia tak lagi seperti dulu. Dari berlima kini aku tinggal bertiga bersama rakan yang lain. Dua dari lima dulu membawa haluan sendiri, ke mana aku pun kurang pasti. Walaupun bertiga aku tetap HAPPY. Life must go on. Pada mulanya agak teras something missing, tp lepas aper yang terjadi, aku bersyukur kerana aku sedar awal sebelum perkara nie lebih melarat. Hidup aku kini diwarnai dengan kehadiran 2 lagi kawanku (ayu and nita). Walaupun kadang-kadang diarg nie menyakitkan hati. Tapi diarg tetap okay, adat la bila berkawan nie, sedangkan lidah lagikan tergigit, ini kan pulak hubungan kitaorgyang baru je berputik setahun jagung. Aku harap sangat hubungan ini kekal sampai bila2 and tak ada insan yang berhati busuk yang bertujuan memisahkan kami. Thank Achu and Ateh coz being my friend till now and hope forever. Ayung sayang korang.

0 comments:

Post a Comment