-KelUarGaKu-

Thursday, December 24, 2009

-AkhirNya-

JOHOR BAHRU - MELAKA
BUS S&S
PUKUL 8.00 BUS STAND LARKIN

Ya ALLAH tak sabar nyer nak menanti hari esok. Dekat sebulan aku meninggalkan kampung halaman ku, dan kini aku pulang untuk bercuti....(poyo je ayat). walaupun sekejap (hari jumaat till hari ahad) tapi cukuplah untuk melepaskan rindu pada orang yang aku rindui (ayah and mak). Actually banyak lagi yang aku rindukan, tapi insan berdua tue adalah orang yang paling aku rindui. Ish aku nie macam mane nak berdikari, baru jauh sket dari parent dah rindu macam berpuluh tahun x jumpa. Tapi nie baru percubaan pertama aku berjauhan ngan mak and ayah, agak berjaya la walaupun penat hati nie menanggung rindu....Ayah.....Mak..........adik rindu kat ayah and mak.....Adik balik esok tau......MISS U

0 comments:

Post a Comment