-KelUarGaKu-

Wednesday, March 17, 2010

~ S A L A H K U ? ~

"tinggi nye dia"
"dik tinggi berapa kaki?"
"keluarga memang tinggi2 ke?"
Ayat nie biasa aku dengar keluar dari orang sekeliling aku.
Masalah mereka ke tinggi or rendah nyer aku.
Sebagai manusia biasa aku bersyukur ape yang ALLAH kurniakan kepada aku.
As long aku sempurna sifat dan tak cacat, aku bersyukur.
Siapa mereka untuk mempertikaikan ketinggian aku.
Siapa mereka untuk mempersendakan ketinggian aku.
Mempersendakan kejadianku sebegini sama seolah-olah mempersendakan
ciptaan ALLAH.

"tinggi nyer, boleh bagi ketinggian sket tak"
"makan aper yer boleh jadi tinggi macam nie"
nampak macam pertanyaan biasa,
tetapi tidak bagi aku,
kata-kata ini seolah2 memerli aku.
Ape yang lbey menyedihkan ia kluar dari orang yang ader sekelilingku.

"dah tinggi, still nak pakai heel lagi"
"segan berdiri/bejalan dengan ko, tinggi sangat"
masalah ke bagi mereka aper yang aku pakai,
pakai duit diarang ke aku bli heel....
aku pinjam heel diarag ke....
smua nak complaint
if x nak jln or berdiri sebelah aku...
aku x harap korang nak berdiri or jalan ngan aku....

Sdey ble orang x nak rapat ngan aku sbb
aku nie tinggi as a women,
tapi aku cbe bine keyakinan diri untuk berdiri
depan semua orang sebagai diri aku sendiri...

0 comments:

Post a Comment