-KelUarGaKu-

Wednesday, March 31, 2010

S O K - S E K - S O K - S E K

Duduk dalam dunia perkerjaan mcm2 benda yang aku belajar and nampak, ader yang positive and ader yang negative. Biasalah dlu kat kampus just menghadap buku, lecturer n member2 je. Now ble dah ader dalam dunia pekerjaan tue sendiri, mcm2 benda aku hadapi...staf, customer, bos...n macam2 lagi orang yang pelbagai feel nyer. Semua nyer menjadi pengalaman yang berguna bagi aku....
Hehehehehe....tapi kadang2 jadi student practical nie susah juga....rapat ngan nie masalah, rapat ngan tue masalah....ish...payah2. Tp aku fikir positive, as along aku x wat salah nape aku kne risau. Tujuan aku ikhlas, nak timba sebanyak mne pengalaman kat cnie, so x salah aku rapat ngan siape je yang bley bg feedback kat aku. If nak timbukan skandal or kontroversi, mang silap la n x sesuai langsung.......aku still ingat pesana PM Kamel Taufiq Bin Abd Ghani, beliau berkata begini "jangan buat skandal/kontroversi semasa prasctical"....pesanan itu aku sematkan di minda aku sehingga sekarang........Misi aku kat snie adalah untuk menimba sebayak mungkin pengalaman.....

0 comments:

Post a Comment