-KelUarGaKu-

Sunday, January 31, 2010

~ Cuti oh Cuti ~

Hujung minggu lepas aku dapat jumpa mak and ayah yang sangat aku ridui. Pas hantar proposal kat Lecturer hari jumaat lepas, aku dengan nekad nyer mengambil keputusan untuk terus pulang ke rumahku...di Kampung Semin. Ayah dan Emak telah menjempuku di Segamat. Thank Ayah...Thank...Emak...Adik Sayang both of you.
Tapi cuti hujung minggu so tempoh nyer singkat la, hari ahad aku kena kembali ke JB untuk menyambung tugasku di TM. Dalam keadaan yang tidak rela...aku harus kembali ke JB. Pas nie ader cuti algi, Cuti Chinese New Year, tapi tak lama macam student yang duk kat U cuti. Menurut staf kat department kami cuti sampai hari selasa, tapi aku lik cnie hari isnin. Nampak macam lame je cuti, tapi sebenarnya, same je macam last week nyer cuti. Redha je la, nanti dah hbis practical cuti la puas-puas sementara tunggu Konvo.
So now kena sacrifies skit, untuk kesenangan aku sendiri....di masa akan datang.

0 comments:

Post a Comment