-KelUarGaKu-

Wednesday, January 13, 2010

-Task Bermula-

Minggu nie dah masuk minggu ke 7 aku kat TM nie. Kejap je masa berjalan. Tak lame lagi dah nak kena tinggal kan company nie. Dalam tempoh 13 minggu lagi aku di TM aku dibekalkan dengan dua task yang mencabar kredibiliti aku sebagai student practical. Aper task nyer...???? Aku dibekalkan 2 customer dan diminta menjalankan sales dengan mereka. Aku kena buat bermula dari awal sehingga akhir berseorangan. Penyelia aku hanya memantau aku and perkembangan sales aku. Pening. Markah practical aku bergantung kepada sejauh mane customer tue boleh terpegaruh ngan aku n aku berjaya sold product kat customer tue. Aper yang memeningkan aku, biler nak buat procedure utk sales tue, macam2 kena fikir. By the way, this is advantage bagi aku untuk timba pengalaman kat cnie. Hope keja nie boleh mendatangkan manfaat pada aku dan juga TM pada masa yang sama. Ops...lupa plak nytakan cutomer yang perlu aku kendalikan adalah universiti aku sendiri iaitu UITM Segamat dan juga Kementerian Kesihatan Kulai. Hope aku boleh success ngan task nie.....

0 comments:

Post a Comment